به گزارش سفیر جوانان : دادگاه علني پنج نفر از متهمان وابسته به گروهك تروريستي عبدالمالك ريگي در دادگستري زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان :  اين جلسه با حضور مردم، مسئولان مربوطه، رسانه‌ها و خانواده‌هاي متهمان در دادگستري زاهدان برگزار شد.

در اين جلسه متهمان ضمن معترف شدن به اتهامات خود، به بيان اظهاراتي پيرامون اعمال خود پرداخته و به دفاع پرداختند.

همچنين وكلاي تسخيري هر كدام از متهمان به دفاع از آنها پرداخته و با توجه به اظهار ندامت و پشيماني اين افراد، خواستار تخفيف در مجازات براي موكلان خود شدند.

متهمان در اين جلسه همچنين به آموزش‌هاي نظامي، نگهداري و استفاده از سلاح‌هاي مختلف و دست داشتن در عمليات بمب‌گذاري و ترور، اعتراف كردند./