اوباما تحت نفوذ صهيونيست ها
به گزارش سفیر جوانان :نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه های این هفته شهرستان زاهدان گفت: موضع گيري اوليه باراك اوباما عليه ايران ناشي از نفوذ صهيونيست هادرسياست هاي اجرايي آمريكاست.
حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي سليماني افزود: انتخابات آمريكا تا حصول نتيجه نزديك به دو سال طول مي كشد و بخش زيادي از هزينه هاي آن را صهيونيست هاپرداخت مي كنند.
وي افزود: به همين سبب است كه امروز اوباما چنين تصميم هاي عجولانه اي عليه ايران مي گيرد و اظهار نظر مي كند كه ما تحمل ايران هسته اي و حامي تروريست را نداريم.
او ادامه داد: اوباما در پاسخ به تبريك رياست جمهوري اسلامي ايران گفته است بايد تامل و تفكر كنيم، ولي در خصوص انرژي صلح آميز هسته اي ايران و قضاوت غلطش درزمينه حمايت ايران ازتروريست هااينگونه عجولانه تصميم مي گيرد كه اين موضوع نشانگر نفوذ لابي هاي صهيونيست در كاخ سفيد است.
امام جمعه زاهدان بيان كرد: روساي جمهوري آمريكا وامداران صهيونيست ها هستند و بايد سياست هاي آنان را اجرا كنند.
حجت الاسلام والمسلمين سليماني با گراميداشت هفته كتاب و كتابخواني گفت: در زمينه كتابخواني هر چند گرايش ها رو به گسترش است اما بايد اقدام هاي لازم براي توسعه فرهنگ كتابخواني بيش از گذشته انجام شود.
امام جمعه زاهدان فرا رسيدن روز خودكفايي گندم را نيز گرامي داشت و بيان كرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي توسعه كشاورزي مورد توجه خاص مسوولان قرار گرفت و به همين سبب كشور ايران در زمينه توليد گندم به خودكفايي رسيد.
وي افزود: با اين وجود تلاشهاي انجام شده در حد كافي نيست و در شان نظام و مردم انقلابي ايران اسلامي نيست بايد تلاش كرد تا در همه محصول هاي توليدي همانند گندم به خودكفايي برسيم./
+ نوشته شده در بیست و پنجم آبان ۱۳۸۷ ساعت توسط سفیر
|